söndag 20 mars 2016

Händelserik dagen efter...

Igår firade vi Olivers 16 års dag med nära och kära. Det är verkligen "finns det hjärterum, finns det stjärterum"... Men det gick bra. Födelsedagsbarnet hade beställt tacos, gott och enkelt.
Han själv stack iväg med polarna när gästerna började droppa av. Vi satt kvar med några gäster till 2:30...

Idag började dagen med körsång i kyrkan för BellaBus. Det var familjegudstjänst och palmsöndagen så det var nattvard och hela kittet.

Dagen fortsatte med att gräva upp en gigantisk stubbe i Päronens trädgård. Snacka om  styrketräning men vi klarade det, mannen och jag. Jag har redan mega träningsvärk sedan fredagens Bodypump...

Nu ikväll åkte vi till Helsingborg för bio, vi såg Zootropolis, riktigt rolig och bra faktiskt. 
Nu har vi påsklov här hemma, jag gästspelar på jobb torsdag kväll och fredag morgon. Jag har ju en elev nu som jag inte kan överge helt.

Hoppas att det händer grejer där uppe nu när vi är lediga, hade varit toppen... 


Inmarsch med palmblad i händerna

Skönsång

Popcorn är ett måste på bio...

Inga kommentarer: