måndag 15 februari 2016

Varm, kall, varm, kall...

Spännande med feber. Det är lite bättre iallafall, jag är inte helt utslagen. 
Bar upp lite leksaker på Bellas rum och det kändes som ett 45 min IW pass. Jag var nästan lika svettig iallafall. Fräscht! 

Men jag bli galen av att sitta här och titta på röran. Allra helst vill jag beställa hem en stor container och bara slänga allt mög utan att ens titta på vad det är... Hatar röran här är överallt nu... 
Som grädde på moset så krånglar bilarna igen... vissa ska inte ha nått flyt i livet så är det bara. Skulle vara kul att veta vad man gjort för ont bara =(
Det är en fruktansvärt lockande tanke att skaffa lägenhet och slippa lägga all tid och alla pengar på renoveringen som aldrig blir klar. Dessutom behöver man ingen bil.

Jag vet jag är bitter för jag sitter här och kan inget annat. Stackars mig... Ryck upp dig och styr upp ditt liv för h-vete.
Jag blir så arg på mig själv, saker och ting kommer inte gratis man måste slå 
sig fram och ge sig f-n på att nå sina mål.
 
Därför är sånna här inlägg bra, det är en knytnäve rakt i nyllet och det kan behövas då och då!

Tack för mig!





2 kommentarer:

Tinne sa...

Äh det e bara en liten svacka. Det vänder snart ska du se. Snart kommer våren och solen och du blir happy igen :)
Love ya!

Anonym sa...

Hmm ibland måste man höra val som kanske inte passar hela familjen. Det är inte lätt alltid. Kram på dig/annette