onsdag 17 februari 2016

Dåligt samvete...

Nu börjar det smyga sig på. 
Enligt schema är jag "ledig" imorgon, sedan är det meningen att jag ska jobba helgen. Har varit hemma sedan förra tisdagen, först VAB och nu jag själv. Känner mig bättre, men inte 100%. Så länge jag sitter/ ligger i soffan och gör ingenting känns det bra, men minsta ansträngning så kommer känslan av feber, hosta och total utmattning så 8 timmar på jobb känns inte aktuellt. Men det är bara onsdag kväll, jag kan omöjligt känna hur jag känner fredag eftermiddag när det är dags för jobb. Men jag känner mig som en "myglare" som ligger hemma och latar mig även om jag mycket väl vet att det är min fulla rätt att vara hemma och ta hand om mig själv när jag är sjuk och att jobb klarar sig alldeles utmärkt utan mig några dagar. Löjligt, jag vet... =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bli nu hemma o bli frisk, du ska ju inte go o jobba om du inte e kry, plus att du smittar ju ner kolleger o gamlingar. Krya på dig <3

Kramisar Carina