onsdag 24 februari 2016

Toodeloo!

Svårt med överskrifter =)

Så skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Jag gillar när allt rullar på som vanligt. Trött som en gris har jag varit både måndag och tisdag kväll, mer eller mindre somnat innan huvudet landat på kudden. Haft lite huvudvärk och magknip också, säkert efterdyningarna efter influensan.

Igår var jag och Bella på roadtrip med SysterYster och prinsessorna. Det blev Vellingeblomman och deras påskutställning. Blev inte särskilt imponerade, men det är ju kul med utflykt. Köpte 2 nya blommor, lite påskpynt och en ny borste till Alfie.

Ikväll väntar jobbet, Bella är redan på fritids eftersom de skulle till ishallen och åka skridskor. 

Jag har köpt en ny regnjacka, blev helt förälskad i en regnjacka från Odd Molly
och det var 20% rabatt så jag slog till. Brukar inte köpa så dyra kläder men jag tänker att med vårt svenska väder så har man ju verkligen nytta av en bra och snygg regnjacka. 

Håller på att fixa mat till jobbet. Får bli en kycklingsallad. Har slarvat "big time" igen med VV. Usch det är svårt att hitta motivationen. Men det är väl bara att kämpa på. Så många som har lyckats, så då borde jag väl oxå klara av det.

Semestrarna är inlämnade och som det ser ut får vi inte så mycket semester tillsammans, mannen och jag. Alla på min avdelning fick flytta sig för att vi skulle få ihop det. Jag fick v. 25, 28, 29, och 30 (det är dock inte 100% klart, men det brukar funka). Mannen kan inte ha v.29 så det blir lite klurigt. Förhoppningen finns att vi ska kunna åka till Grekland i sommar oxå och då blir det kanske efter sommarlovet som förra året, vi får se. 

Inga kommentarer: