onsdag 30 december 2015

Zzzzzz....

Ännu en sömnlös natt... Så himla tröttsamt och drygt. Vet inte varför. Tankarna snurrar runt men inga oroliga sådana. Mest grubblerier om hur, varför och när i olika frågor.
Tänker på framtiden, ett nytt år, en ny oskriven sida i livets bok. Om jag har planer... Oh yes!!!

Har satt klockan imorgonbitt, kanske det som  är problemet... Vi kom på idag att det var sista dagen att besiktiga Saaben imorgon...

Bygget har gått framåt idag oxå. Nytt golv... Skönt! Skönt framför allt att det bara är bygga kvar nu... Allt rivningsarbete är klart och på de flesta ytor är det bara det yttersta kvar... 

Toppen med lediga dagar tillsammans, synd bara att tiden inte finns för umgänge med nära och kära... Allt fokus på bygget och varje moment tar sin tid.

Nu ska jag göra en sista ansträngning att få sova några timmar... Behöver min skönhetssömn så jag inte skrämmer livet ur besiktningsgubben imorgon (japp det är jag som sköter besiktningen av bilar i denna familjen... min kära gubbe tror fortfarande det är till fördel om man är tjej...) 
Hallååå!!! Det är 2015, snart 2016 ;-)



Inga kommentarer: