fredag 22 maj 2015

Vägdag idag =(

Nä man ska inte vara deppig, jag hade ju trots allt gått ner 0,5 vilket hade varit helt ok vilken annan vecka som helst...
Men när jag förr-förra vägningen hade gått upp 2 kg och sedan "bara" tappat 0,4 och 0,5 de två följande veckorna så räknar jag inte det som en viktnedgång eftersom jag först måste bli av med mitt +, och dit är det fortfarande 1,1 kg...
Har klabb med min tröga mage som inte är särskilt förtjust i att lämna ifrån sig något... mindre trevligt att vara nödig hela tiden utan resultat... Har köpt lite medikamenter på Apoteket och hoppas på bättring...

I övrigt så har eftermiddagen spenderats på Väla där 2/3 barn skulle klippas.... tjusigt värre blev det.



Och såklart intogs kvällsmaten där oxå... Idag blev det Chicken tikka sizzlar från Curry Republik, så himla gott... Tror det är ganska ok att äta. Svårt att uppskatta propoints-värdet på "köpemat". Jag räknade det som 10 pp, men då åt jag inte allt riset.... och brödet hoppade jag helt.

Så himla gott....
Männen i familjen mekar moppe och jag kollar "Ack Värmeland"...Imorgon så blir det en runda Combat och sen tänkte jag röja i trädgården.... Jag vill ju vara beredd när det fina vädret kommer så jag bara kan njuta då....

Tjingeling!!!!

Inga kommentarer: