fredag 3 april 2015

Usch!

Idag önskar jag att det inte var vägdag... Känner inte ett uns i kroppen, det kan lika gärna ha gått på fel håll... Därför jag fortfarande drar på det... =/

Men det har oxå blivit lite för mycket av det goda... inte minst i onsdags när det var så himla stressigt och jag bara var hemma 10 min mellan 6 på morgonen och 21 på kvällen... 

Jag gjorde aldrig såhär även om det var frestande...
-0,2 blev veckan futtiga resultat... =/
Hungrig har jag oxå varit, ett resultat av att välja fel "för dyra" livsmedel... Jag är lite kluven där... Drar gärna ner på fettet, men när det byts ut mot en massa stärkelse och förtjockningsmedel... det tror jag inte på... Det ska väl gå att vara sund och nyttig utan att äta massa skit... Riktig mat lagad från grunden måste vara det allra bästa i långa loppet... och för framtiden...

Idag är veckans enda lediga dag... Mannen ska få agera frisör och färga över de grå... Sen hoppas jag vi hinner hitta på nått kul tillsammans oxå...

Glad påsk på er!!! 



BellaBus på väg till mormor och morfar för att önska Glad Påsk!!

Inga kommentarer: