söndag 5 april 2015

Palt-koma deluxe & Påskefrokost med Pedersens...

Vilken påsk...
Somnat i palt-koma både långfredag och påskafton... Tjoohooo!
Så mycket god mat och "äckligt" mycket godis och snask...

På långfredagen lekte jag och mannen frisör... Han färgade mitt hår och jag klippte hans... Som på alla finare salonger så bjöds det ju på kaffe och choklad medan färgen verkade... 
Efter det en snabb påskpresent shopping till kidsen, tömning av återvinning, mm.
Sedan grillade vi Dansk Flæskesteg... Med sås potatis och rödkål... Så himmelskt gott...
Efter det fortsatte vi i godisskålarna till Lets Dance och Ack Värmeland... 

Bilder från vårlångfredag, bilderna från påskafton fastande i censuren ;-)


Igår var det först jobb med påskbuffé för våra "hyresgäster". Sedan jalla, jalla hem och försöka göra sig vackrare innan superhärlig Påskefrokost i Höganäs med de bästa... 
Jag valde påskmust light och vatten som kvällens dryck... men med ett sånt härligt gäng behövs ingen alkohol för att få en helkväll... 
Så mycket god mat här med... Jag älskar sill och det var så många goda inläggningar... Min favvo är alltid Branteviksillen som barnens kusin gör.. 
Så roligt att träffa alla, barnen har oxå kul tillochmed tonåringarna som annars är lite svårflörtade...
Ny längtar vi till jul och Julefrokost...

Idag väntar en kväll på jobb och skärpning deluxe med mina propoints... Det spårar snabbt åt fel håll... det går i raketfart...

Tjingeling!!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Låter som en super helg.

Love ya!!