fredag 17 april 2015

Take your passion- And make it happen...

Japp... Nu är det väl en lögn med modifikation att löpning är min passion, men jag skulle gärna vilja att det var så...
Iallafall sparkade jag mig själv där bak och gav mig ut på veckans andra 5 km runda... 
Härligt väder med solsken och blå himmel... Förbättrade min tid med dryga minuten (kan ha nått att göra med att jag blev jagad av en Rotweiler)... I vilket fall som... Skönt att ha träningen avklarad... Eller som man säger... -Först fredagsfys, sedan fredagsmys... =)

Vägdag idag oxå.... Betydligt trevligare än förra veckan... -1,1 kg... Totalt 4 kg minus nu på 5 veckor så jag ska inte klaga... Tror jag ska våga mig på och mäta lite oxå... 

Nä dags att ta tag i resten av dagen... Väntar på Papputen som ska bli hämtad på lasarettet... Slår säkert inte fel att det blir precis kl 13 när Bella ska bli hämtad oxå... Mitt vanliga flyt lixom... ;-)

Inga kommentarer: