lördag 18 april 2015

Sooool...

Så härligt att vakna upp till strålande sol... Då känns det inte så hårt att mannen jobbar nu och jag ska jobba ikväll... Ljuset från solen ger energi att ta sig igenom ännu en dag...

Här kan man sitta hur länge som helst och bara drömma sig bort... eller inte när man har 3 sjövilda kids med sig...
I vilket fall var det mysigt att träffa syrran, Patsy och Miss Olive en stund, det är allt för sällan...
Det är mycket nu... Tror nästan min älskade gubbe flyttat till jobb... undrar hur länge han orkar hålla detta tempot... Vi är som urvridna disktrasor på kvällen och totalkolapsar innan vi hunnit till kudden vid läggdags...
Själv far jag som en tätting mellan jobb, grejor med ungarna, päronen och träningen... 
Funderar allvarligt på att slänga in en veckas semester och komma ifatt lite här hemma... en jäkla röra överallt... Känns samtidigt som att slösa bort semesterdagar helt i onödan, men jag hinner inte med som det är nu.... 

Lite fiskspa...på fredags eftermiddagen...
Igår hanns dock allt med, träning, hämta pappsen, tropikariet, handla, laga mat och till och med en djupdykning i godisskålen till Lets Dance...

Side-show till Lets Dance.... nån som fick lite feeling...
 och såklart är det jag som lärt henne allt jag kan... Hrmmm!!!
Ska slöa några minuter till innan ännu en dag drar igång i racertempo... 

Ha en fantastisk dag!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Sorry att jag jobbar så mycket men du vet ju hur det är när vi har Thomas Cook men snart har vi en skön helg tillsammans i dejlige Danmark puss puss Älskar dig