fredag 10 april 2015

En bra dag trots allt...

Jag kan ju börja med dagens invägning... +0,1. Hade ju hoppats på +/-0... Ja, ja vad gör det om hundra år... Jag skyller på osamarbetsvillig mage och månatliga förbannelsen och hoppas på en "kick ass" siffra nästa fredag.

Jobbade 6:45-15:15, en bra dag... fick gjort en massa bra saker... Hem och snabbt byta om innan jag hämtade Bella som varit med fritids och simmat, vidare och hämtade upp Mammuten och in till sjukan för att hälsa på pappsen... Usch vad jag tycker synd om honom, ligga där... så tradigt. Han kunde gott fått permis över helgen eftersom de ställde in behandlingen idag och ska göra nytt försök på måndag... Har lovat att komma och hälsa på imorgon igen... Då ska vi ragga upp en rullstol och ta en fika.

Ledig helg... Men morgonstund har guld i mun... Äldsta kidset har volleyboll match i Lund imorgon och jag ska vara chaufför, samling 07:20 vid Hbg Arena... Klart man ställer upp... men det hade varit roligare om det var lite senare på dagen...

Tänkte skryta lite oxå... Efter middagen idag hade jag 3 p kvar, 3 p = 4 rutor schweizernöt... Och tro det eller ej, jag tog 4 rutor och stannade vid det... Kors i taket... 


Inga kommentarer: