tisdag 24 februari 2015

Mot nya mål...

Idag fick jag och kollegan aka träningskompisen tummen ur den berömda ändavagnen och åkte till Filborna arena för att kolla läget... Ser jättefint ut och ett stort utbud av pass både på land och i vatten... Gigantiskt ljust gym och en liten sallad/smoothie bar... Nä jag är supertaggad för nytt träningsställe och lite nytändning på träningsfronten... Så på måndag börjar vi med en provvecka...
...mot nya utmaningar...

Tror Syster Yster  ramlat och slått i skallen... Idag kom en förfrågan om vi skulle springa Springtime (ett par dagar efter Vårruset)... Jag sa såklart Ja! så nu är 3 lopp bokade i år... Kanske bäst att komma igång lite då oxå... Tycker det är motiverande att anmäla sig till lopp och så för då har man ett konkret mål med träningen som man kan plocka fram när det känns motigt och ursäkterna duggar tätt...

Bildresultat för springtime helsingborg 2015

Tror lite nya snygga träningskläder är på sin plats och kanske kan man lura gubben till lite gymping...
Tjingeling!!!

2 kommentarer:

Virre sa...

Jag trivdes toppen på Filborna. Fick inte ihop de med barnen bara. Men kanske nu till hösten när Mini börjar nollan? Då har jag helt plötsligt tid när jag är ledig och han i skolan? :)

Härligt med mål. Bara det inte blir överväldigande! Hejar på dig, det vet du!

Kram!

Tinne sa...

Haha ja jag ångrade mig nästan sekunden jag frågade dig 😁 men vi kör. Säg till när du är anmäld så anmäler jag också mig 😅