torsdag 15 januari 2015

Grått och trist...

Usch det här grådassiga vädret är värdelöst... Tror var och varannan människa är fast i nån vinterdeppighet...
Märker på mig själv att jag ibland har svårt att vara trevlig mot folk... Går och småretar mig på allting...
Jag vill ha snö och vitt... sådär då det knakar när man går... Blå himmel och vitt, vitt, vitt... då kan man ladda batterierna till max... och jag vill åka pulka och kasta snöboll...

Dagens 3

Bra:
Var bussig och skjutsade en körkortslös kollega till jobb... där sparade hon flera sköna minuter som annars skull spenderats på buss och tåg...
Jag är fortfarande på banan 100%.

Tack:
För mina fina barn och min fina gubbe..

Hjälp:
Behöver rycka upp mig så livet och tillvaron blir rolig igen och jag slipper reta mig på småskit...

Jo jag vet att "dagens tre" ska vara lite mer ego och självriktade... men jag är inte där riktigt än.. 

Tjingeling på er...

Inga kommentarer: