lördag 17 januari 2015

Barnkalas...

Då var kalas 2/3 avklarat... Jag var lite nervös innan... Var rädd att de skulle bli uttråkade eller inte gilla maten... Men allt flöt på och alla verkade nöjda och glada när de åkte hem... Vi lekte Sätta svansen på Åsnan, Stoppdans och Hela havet stormar... Fiskdamm blev det oxå...

Har fått mina glasögon idag oxå... tar nog lite tid att vänja sig... Känner mig lite småberusad hela tiden.... Ska se om jag kan åstadkomma en liten "selfie" nån dag så ni får se hur oerhört intelligent jag ser ut... 

Imorgon blir det Disney On Ice, Bella vet inget utan det blir en suprise när vi kommer dit... Ska bli så roligt speciellt som hon tittat avundsjukt på kusinernas bilder... 
Godnatt och sov gott!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Hon kommer att älska det!!!

Love ya!