onsdag 7 januari 2015

Googels...

Ledig dag och av-julning stod på schemat... Lika mysigt som det är att sätta fram allt... Lika härligt är det att plocka väck allt... Inte minst att få städa av överallt är underbart...

Var oxå på synundersökning idag och det blev glasögon... Har ett brytningsfel och astigmatism (tror jag det heter). Mina ögon är inte runda som andras utan som amerikanska fotbollar... Jag ser egentligen inte särskilt dåligt men har svårt att få ordentlig skärpa...
Svårt att välja glasögonbågar... Hade som tur var min älskade gubbe med som styrde upp det hela... Eftersom jag ska ha dom hela tiden så ska jag oxå ha ett par som jag tycker är fina och kommer att trivas med... Så då får snåljåpen gå och gömma sig... Det blev ett par Gucci bågar... tror jag... eller var det Dior... Oups!! Snygga var dom iallafall... och jag såg riktigt intelligent ut om jag får säga det själv...
Mer kaffe från Nespresso dök oxå upp så nu kan George Clooney komma och fika när han vill... 

5 kommentarer:

Tinne sa...

Hur många år har jag inte sagt att du ska fixa glasögon? Du kommer bli jättefin.

Tesse sa...

Astigmatism heter det, välkommen i klubben!
Kram

Tinne sa...

Vad är astigmatism?

Karolinssida sa...

Hahaha!!! Tack Tesse, jag har rättat det nu... Kram!

Karolinssida sa...

Det är när ögonen ine är runda utan ovala... Hela ögat då, inte bara det man ser...