fredag 12 december 2014

Fortfarande på banan...


Hahaha.... fattas bara... det är snart 2 dygn ju... Till och med jag klarar 2 dygn... Men faktiskt så känns det jättebra, den uppblåsta känslan, magknipet... allt är borta... redan. Visst tyckte jag oerhört synd om mig själv när det var lussefika på jobb med lussekatter, klenäter och pepparkakor... men jag lät bli, det är bäst så.... Allt eller inget, sån är jag...
Dagens mat... allt efter recept från 56kilo. Tycker hennes mat är inspirerande, god mat med massor av smak
 och en fröjd för både öga och gom....


Nu ska jag strax ge mig hem i stormen (den blev visst inte så farlig, ändå). Kanske mannen har fixat fram ett glas rött och så kan jag ju ta en bit av min goda glögg-ädel ost... Barnen har bakat pepparkakor idag, men jag tror jag avstår... Fick ju ha nån sysselsättning när fritids stängde tidigare pga storm, så storkidsen fick agera barnvakt... Hoppas jag kan känna igen köket...

Inga kommentarer: