torsdag 23 oktober 2014

Gräsänka...

Tanken var att sitta uppe och vänta på mannen som varit i Tyskland med jobb... men klockan börjar bli mycket och det är tidig morgon imorgon... Så jag har gått till kojs... lär nog vakna när han kommer hem ändå... Han har nog precis landat i Köpenhamn...
Mitt dryga dygn som gräsänka har inte skillt sig så våldsamt mycket från vanliga dygn... Jag har fixat med tvätten, röjt, skjutsat barn, varit på simskola med BellaBus, lagat mat, hjälpt pappa och jobbat kväll... Stora barnen var sjyssta och passade lillasyrran och hämtade på fritids, fixade mat, packning av badkläder, ordnade årets Halloweenpumpa och när jag kom hem var det nattning på G... Då är mammahjärtat stolt...

Har även köpt lite proteinpulver till mina kesoplättar, smoothies och mugcakes... Världens godaste proteinbars köpte jag oxå... Mmmm, smakar lika gott som ett vanligt choklad eller kaka... men så mycket bättre. På köpet fick man en workout log... Tänkte börja med den i Januari och logga ett helt år av träning.

Nä nu ska jag halvslummra lite och vänta på mannen min... För även om jag klarar mig bra på egen hand, så saknar jag min "gubbe", när han inte är här.

Ha det gott!!!

Inga kommentarer: