måndag 29 september 2014

Inte alltid som man tänkt sig...

Idag är första dagen på resten av mitt liv för sjuttioelfte gången... Lite trött på att älta det själv faktiskt... men vad är det man säger? -hoppet är det sista som lämnar...

Efter en helg som denna med sus och dus... Öl, chips, potatis i alla de former, godis, vin, glass... you name it... så är faktiskt motivationen för det lite sundare på topp...
Planen var egentligen att åka och träna när barnen gått till skolan, men genomförkyld och febrig BellaBus satte stopp för de planerna... 
Istället har jag ägnat mig åt lite röjningsarbeten och omsorg för mina växter...
Tur i oturen är Bexan hemma idag så jag slipper VAB... idag iallafall...

Kör igång med LCHF idag igen... Det är ju trots allt det jag mår bäst av och det som hittills visat dig ha bäst effekt på mig... Lite klurigt när frestelser kommer i min väg på kalas och liknande... Men det gäller att hitta bra balans, både leva gott och må bra med medvetna val... Det är ju trots allt inte kvantfysik även om jag ibland försöker få det till det... 

Hört ett rykte om att det blir fix med växter på jobb oxå idag... Me like...

Tjingeling!


Inga kommentarer: