tisdag 16 september 2014

# 2/7 check

Jag är mästare på att anta utmaningar... dock inte lika duktig på att fullfölja...
Jag går alltid in i dem full av entusiasm och kämparglöd... men jag ger mig allt för lätt...
Kanske är det för att jag har svårt att ta mig själv på allvar och sätta mig själv främst... Kommer det nån eller någon som behöver mitt engagemang mer så prioriterar jag det... Resultatet blir besvikelse och ilska... när man sviker sig själv...
För nånstans står man ändå sig själv närmast, kan man inte vara snäll mot sig själv och uppskatta det man har, har man snart inte så mycket att erbjuda andra heller...
Ja, ja nog om det... 2 utmaningar har jag antagit denna veckan...
1; springa 7/7 dagar denna veckan.Utmaningen har jag hittat hos Suzan,  I can rest when im dead 
2; komma upp i 100% på loopen 7/7 dagar denna veckan...
So far, so good...
Dagens löprunda var ren tortyr... men förbannat skön känsla när det var avklarat... 



Inga kommentarer: