måndag 18 augusti 2014

Första skoldagen...

Nu har sista ungen börjat skolan... Förväntningarna var skyhöga såklart och det tog inte lång tid innan hela klassen hade myror i brallan... Men det blir säkert bra med tiden...
Imorgon blir det fritids både före och efter skolan... och på onsdag sak vi testa åka skolbussen...

Fina BellaBus första skoldagen i "nollan"...

Har inte riktigt vant mig vid den efterlängtade egentiden... Hamnar lätt i soffan... Men det är väl ok att njuta lite av nyvunnen fritid... jag kommer säkert att förvalta tiden bättre vad det lider.
En tanke är ju att få tränat på förmiddagarna när det går och få kvällen till familjen... Bli lite bättre på att äta middag i tid och gärna tillsammans... Har faktiskt beställt en "prova på" kasse av Linas matkasse som levereras på söndag... behöver verkligen ny inspiration...  Har även beställt en fruktkasse.... Man kan ju alltid testa...

Ikväll blir det äntligen invigning av nya dojjorna  och Bodystep står på schemat...
gäller att träna lite lagom nu inför lördag... hålla igång konditionen och gärna öka på men inte köra helt slut på mig heller... Nu är ju inte Iform loppet på liv och död... men det är ju alltid roligt att förbättra sina tider och göra bättre och bättre lopp... 

Ha en underbar vecka!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Jag är skit skraj inför lördag. Jag tror faktiskt att jag kommer bli sjuk lagom till lördag morgon.

Love ya!!!