onsdag 9 juli 2014

Hot, hot, hot...

Idag har det verkligen varit varmt och gott... Synd bara att det blåser halv storm...
Men nu ikväll var det helt vindstilla och så skönt.

Har haft en hyfsat produktiv dag...
8 timmars jobb på "himmet" innehållandes bl.a. medarbetarsamtal med chefen... Ett trevligt samtal... Chefen sa att hon kände sig trygg när jag var på jobb... för då blir saker och ting gjorda och jag är alltid lugn och sprider lugn på avdelningen... alltid kul att höra när nått är bra... annars är man ju så snabb med att lyfta fram de dåliga sakerna...

När jag kom hem så svidade jag om till bikini... fick knappt av kläderna så klibbig jag var av svett.... urk! Gillar bara svett som jag medvetet framkallar genom träning...
Lagade middag som blev "pulled turkey", hemmagjord potatissallad och grönsallad...
Fyra maskiner tvätt har snurrat i tvättmaskinen och hänger fint på tork nu...
Sen fick jag äntligen skurat, rensat och sorterat det nedrans badrummet... i 3 timmar höll jag på på de få kvadratmeterna badrum.... Nu är där rent, ordning i skåpen men riktigt bra blir det aldrig... det behövs renoveras och det snart...

Nu ett öga på Holland och Argentina som gör upp om finalplatsen i VM och lite nöjes-surf...

Imorgon är en ledig dag.... Jag och BellaBus ska åka till stranden och bara njuta... frågan är bara vilken strand... Jag gillar Farhult men det ligger ju så långt borta.... Råå är bara sten...kanske ÖrbyÄngar eller kanske man vågar sig in till FriaBad... Ja den tiden den sorgen....

lånad bild

1 kommentar:

Tinne sa...

Örby vara också bara sten. Iallafall när vi var där förra året. Vikingstrand var det också steningt. Berätta om du hittar nåt fint ställe.
Love ya!