lördag 14 juni 2014

Party-mood...

Ikväll vankas det fest... 80 års fest minsann... Två av mina favvisar har fyllat 50 och 30 år...
Grattis till er!!!

Såhär på jobb är man inte i det största party-moodet... men med facit i hand så är det just när man känner så här som det blir skitroligt... Det kan ju liksom bara bli bättre.



Har varit en skitvecka... inget särskilt men saker och ting har inte riktigt gått min väg. Ibland blir det så... Tråkiga med mig är att när jag släpper kontrollen bara lite så går jag helt "bananas"... då menar jag mat och motion... Veckan har varit ett enda stort frosseri i både det ena och det andra...och typ, "nada" motion... bara en ynka löprunda i måndags...
Varför blev det så då... Jo, den däringa "latmasken" brottade ner mig... 10-0 till latmasken nu då...



 
Tillbaka till arbetet några timmar till.... Sen Party-moood...
SKÅL!

Inga kommentarer: