fredag 13 juni 2014

Skolavslutning

Idag slutar de 2 stora barnen skolan en 2:an i gymnasiet och den andra 7:an. Ingen av dessa skolavslutningar var läge att delta på... Lite sorgligt är det för man har i alla år stått där med lite tårar i ögonvrån när de kramat fröken hejdå inför sommaren... Får trösta mig med att nästa år är ordningen återställd när BellaBus börjar 0:an...

I vilket fall som helst så övade vi lite på jordgubbsfika, jag och Bella... Svenska jordgubbar är nog bland det godaste man kan få...

Nu är det 5 veckor kvar till semestern för min del... men mannen har semester redan nästa vecka... och jag jobbar bara 3 dagar så det är nästan semester för mig med... Hoppas på sol så vi kan mysa på uteplatsen, grilla... kanske ta sig ett dopp... sommaren är kort...

Som en man som bor på mitt jobb sa... -Nu är det snart midsommar, sen går det på andra hållet igen... Glädjedödare... Suck!!!
Sommarlovsfika på Ekeby jordgubbar....

Inga kommentarer: