måndag 23 juni 2014

En bra dag!!!

Jag har minsann lyckats uppföra mig hela dagen... Dagens enda misstag är en kvarg jag köpte billigt på MAXI som var fettfri men innehöll socker i nån sylt som var i botten (himla smarrig dock)... Nu ska vi inte bli hysteriska, men jag vet hur hårfin gränsen är mellan bra och katastrof.

För visst är det ett evigt slöseri när man uppnått nått bra som man mår bra av och känner sig stolt över och sen bara rasera det på ett kick!! Visst det ska va gott att leva... men inte bara för stunden utan hela tiden... det är iallafall min vision.

Förkylningen håller mig fortfarande i sitt grepp... så nån Bodystep vågade jag mig inte på... Men en härlig promenad med Alfie blev det och det kändes helt ok... Så kanske, kanske blir det Combat imorgon... Beror lite på hur länge och hur mycket tandläkaren ska terrorisera mig imorgon eftermiddag...

Nu är det "bara" 4 veckor och 18 arbetspass kvar innan semestern...


Inga kommentarer: