måndag 30 juni 2014

Boosta självförtroendet...

... gör jag bäst med lite fysisk aktivitet... Efter mitt förra inlägg tände jag till lite och tänkte att latmasken ska allt få (allt är ju latmaskens fel)...
Gav mig ut på en lite längre runda 6,8 km... Fick stanna 2 gånger... men jag hade helt fel kläder på mig så jag blev alldeles för varm, kändes inte så varmt när jag klädde mig... men tji fick jag... Tänk om man vågade springa i bara sporttop... Då kunde man göra 2 flugor på smällen träna och sola samtidigt... Men nä, det ligger inte i den närmsta framtiden... kanske om jag flyttar till nått obefolkat område i Norrlands inland... fast då käkar väl myggen upp mig... 
Nu är lunchen uppäten och det är dags för dagis och jobb... Ännu en full månad utan VAB, ser bra ut för semesterkassan.


Inga kommentarer: