onsdag 26 mars 2014

Mitt i natten blogg...

Usch vad det är irriterande att inte kunna sova... inte för nån speciell orsak, jag somnar inte, helt enkelt.

Borde vara helt utslagen efter dubbelpass på gymmet... Kroppen känns iallafall rätt så mör.
Blev 45 min kettlebell och 60 min bodycombat ikväll...
Mot slutet av passet trodde jag att armarna skulle trilla av... konstigt nog är det ändå en härlig känsla...

Träningen är min hobby... jag mår som bäst när jag får träna regelbundet (jag hade gärna tränat varje dag....), det är oxå lättare att motivera sig till att äta rätt och jag upplever att jag har mer energi...
Men det här jäkla dåliga samvetet hela tiden för att jag ger mig iväg och "tar" egentid är inte roligt... Ingen som egentligen säger nått men man kan tydligt känna på stämningen att det inte är super-populärt...
Det är ju inte som att gå på krogen och ragga precis...


Ja, nu vet jag inte om det är tröttmössan som tradar eller vad...

Godnatt!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Trevligt att få nåt att läsa så här på små timmarna. Hoppas du somnar snart. Love ya!