onsdag 19 mars 2014

Hoola Baloo!!

Dålig uppdatering här... Men mitt dygn har bara 24 timmar, det är typ 24 för lite...
Sedan sist har jag hunnit med en runda magsjuka... Flög på från ingenstans i måndags... Jobbade som vanligt, körde och hämtade på dagis, hem och svidande om och vidare till gymmet... På vägen dit känns det lite konstigt i magen -äsch, jag är nog bara hungrig... Löser ut biljetten och plockar fram grejorna, hälsar på instruktören... sen känner jag bara, stannar jag kvar spyr jag... Funderar ungefär 20 sek på om jag vågar chansa... bestämmer mig för att det vågar jag inte, packar ihop grejorna och kör hem... Tur var det för sen blev jag dålig... Urk!!
Hela dagen igår låg jag på soffan och mer eller mindre sov... Vågade bara dricka ProViva... 
Idag har jag mått fin, fint igen... Men reglerna säger 48 timmar... så imorgon är jag "back in business" igen, verkar iallafall inte ha smittat nån av kidsen... än...

Inga kommentarer: