fredag 7 februari 2014

Dags för jobbehelg...

Denna helgen startade med att prova Bodyvive på Träningsakademin, ett nytt roligt pass som innehåller lite av allt... Kondition, styrka, smidighet... kort och gott allt man behöver..

Nu sitter man på jobb... lugnet råder och planen är att ha det lite mysigt med de gamla och kolla OS invigningen... Vi får väl se hur det blir med det...

Igår var familjen på Väla en sväng... Var ju tvungen att visa dom Yogiboost, Innan dess åt vi PulledPork hamburgare, ingen höjdare... det blir mycket godare när man gör det hemma och det vita brödet fick magen att värka (undrar om man någonsin kommer lära sig?). Barnen shoppade kläder, själv har jag ingen lust för kläder just nu... Vill bara att det ska hända nått i kroppen så att kilona börjar försvinna igen... Frustrerande att stå still...

Imorgon fyller gubben min år... Jag hade en jättebra överraskning, tyckte jag... Hade bytat med en kollega så att jag skulle överraska honom med att jag var ledig på hans dag.... men han skulle jobba imorgon så då fick jag avslöja mig... Han ska dock inte jobba längre men, min "surprise" är förstörd...

Trodde NewKidsOnThe Block biljetterna började säljas idag , men det är inte förrän på måndag kl 10:00... Den som väntar på nått gott... Ska bli kul att bli 15 på nytt och åka till Köpenhamn med syrran...
Gillar inte "selfies"... men jag gillar att se personen som skriver bloggar i deras bloggar... Och man ska göra mot andra som man vill att andra ska göra mot en... Right back at you!!!

4 kommentarer:

Tinne sa...

Ja det kommer att bli precis lika roligt som förra gången. Jag som har sett så många konserter genom året måste sätta NKOTB spelningen 2012 som topp 3.
Och vem vill inte var 11 år igen? Jag vill!!!!!!!

Love ya

Tinne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

Du har så mga minnen med NKOTB, roligt när du berättar om din tripp till storstaden för att se gruppen när du var yngre :) kul med minnen, eller hur? De är roliga att samla på och ta fram :)
Så jättefin du är på bilden.
Trevlig helg.
Kram

Storstadslivet efter 40 sa...

Gratta gubben ordentligt från mig och ge han några extrapussar så blir han glad.
Kram