onsdag 1 januari 2014

Summering...

Tycker det är så fräckt när man går tillbaka i bloggen och summerar året som gått... Men efter att ha läst januari och februaris inlägg blev jag lite trött i tittorna... inte för att det är urbota tråkigt men det är mycket text...

Jag gör ett försök iallafall...

2013!
Januari, nya nyårslöften ska infrias... ännu en gång ska det bli MITT år (och med facit i hand så får jag väl säga att det blev det...) Bella fyller 5 år. Jag kör på ganska bra med träningen...




Februari, Fortfarande på G med träningen, gubben fyller år...  Det är snö, is och svinigt kallt.

Mars, Spin of Hope i Lund, börjar gilla CochK Runners på facebook (och det är väl typ så långt jag kommit med det... men visst vill jag köra fys i St Hans backar med Suzan...) Vasaloppet på Indoorwalking 3 timmar 37 min och SPA i Falkenberg med jobb. Oliver blir tonåring och vi firar påsk med en hejdundrande "Påskefrokost" i Höganäs...



April, Börjar med löpträningen, gubben hänger på.... Jill Johnsson koncert. Sjukstuga... Tv:n brakar sönder och ett lååångt krig med Net On Net inleds...

Maj,Våren är här... Vårruset och Kalvinknatet, Roadtrips och mys. Gubben är i Tyskland på mässa.
Jag knarkar Biggest Loser avsnitt... Värmen kommer smygandes... äntligen... Springer, springer och springer..

.

Juni, Bakken, stugvistelse... Mer löpning. Skolavslutning, Midsommar stugan och semester.. Solen strålar och livet leker...

Juli, Skaffar PT och börjar mitt nya LCHF liv... Kilona börjar sakta men säkert lämna min kropp... Äntligen... Köper ny toastol. Tjejkväll med de bästa
Augusti, Årets höjdpunkt "Krebsegille" i Arnakke. Min 38:e födelsedag (känns bara som 28 dock ...) Mer löpning, mer bra mat.... Vi lämnar stugan i Bökeberga... både skönt och tråkigt och vi kommer sakna alla goda kantareller...

September, Under 80 kg för första gången på åratal... Bexan blir 17 år (otroligt att jag och gubben varit päron i 17år!!!!) Iform- loppet i Malmö och PB tid. Ny telefon... och jag och gubben har "kilat stadigt" i 19 år... (vem trodde det för 19 år sedan ?) Höganäs marknad. och Lalandia.

Oktober, Sjukstuga igen. Troll me.  Löputmaning och fysiotest. Halloween och tandvärk.




November, Tandvärk och penicillin. Ullared med älsklingen. Farsdag med gåsamiddag. Dåligt fokus på både mat och motion... lite mer sjukstuga. Paradise hotel på tv... ett ljus i mörkret.

December, Back on track... lägsta vikt noterad 75,4... Massa julmys och köksrenoveringen tar ny fart... det närmar sig. Jag mer eller mindre bor på jobb. Julafton i Helsingborg, julefrukost i Höganäs TjooHooo, Klackarna i taket... Nyårsafton med goa människor, smarrig mat och fyrverkerier...Foto: Nyårsmeny #hetaräkor #oxfile #chokladfondue #kransekage

Nu är det full fokus framåt på det nya året...
Jag är redo för 2014, om 2013 var ett bra år ska 2014 bli ännu bättre... 

Inga kommentarer: