söndag 26 januari 2014

Kalasdag...

Efter dagens arbete blev det "jalla, jalla" hem och göra sig själv anständig... Mosters prinsessa fyller 5 år och det ska firas med kalas... Tyvärr suger jag på att fota, så nån riktigt fin bild på födelsedagsbarnet blev det inte... medan alla andra tycks ha fastnat på bild... Hmmm Hur tänkte du där...tänkte antagligen inte alls som vanligt....
Lilla syster Olivia, Min Syster Yster med sitt bakverk, Tårtan, Oliver med sin prinsess gottepåse...


Fina Patsy blåser ljusen kring tårtan... 
Idag är det kvällspass på jobb... likaså imorgon... Tradigt som attans.. men, men jobb är jobb...

En kul grej (kanske)... är att jag ska på kroppsanalys imorgon... ska bli spännande och se om det blivit någon skillnad sedan sist...
På tisdag är jag ledig... gott... som jag längtar....

Kram och tack för mig!!!

Inga kommentarer: