onsdag 8 januari 2014

Mini SPA...

Bella ville gärna måla sina naglar, helst med alla färgerna på nagellack som vi har... Perfekt... då får man även klippa naglarna som annars inte är en populär sysselsättning...
Det blev dock begränsat till 5 färger...

Själv hoppar jag över nagellacket och håller mig till klippning och insmörjning... Hade gärna haft fina naglar (hade alltid förr...) men se det får man inte på mitt jobb och jobbet vill jag ju gärna ha kvar... 
Kanske till sommaren när man har semester några veckor... eller kanske nu i vår när jag och mannen ska göra Stockholm osäkert... då får man ju vara lite snygg... (vill ju inte att han ska behöva skämmas...)

Strax dags för en kväll på jobb... sedan väntar 2 lediga dagar med massor med kul och spännande aktiviteter...

Tjingeling!!!

Inga kommentarer: