fredag 10 januari 2014

Äntligen...!!!

Då har mannen löst in sitt presentkort och blivit med träningskort... Hans första pass blev 60 min Bodypump... Han klarade det riktigt bra för att vara första gången... Just Bodypump är ju mycket teknik... Men ska bli kul att se när träningsvärken sätter in...

Så nu är förhoppningen en vältränad läcker hunk här hemma inom kort ;) och betydligt fler träningstillfällen när vi båda håller på... Win win situation!

Dagens andra äntligen är att jag klämde mig ner i ett par jeans strl 40, när hände det sist... minns jag inte ens...
Alltså blev jag tvungen att köpa dom =)

Strl 40 är kanske gigantiskt för en del, men för mig som haft 44-46 i snart 18 år är mer än nöjd...

Nu firar jag dagens framgångar med ett gott glas rött, sen väntar en helg på jobb...

Tjingeling!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Fick Stefan också ett prova på kort?
Jag hoppas jag blir lika nällad som du är.

Love ya