söndag 8 december 2013

Spänstiga klubben...

... eller kanske inte... Hehe!

Känns iallafall bra att ha kommit igång igen... 
Bestämde träff med Annette och körde spinning, sen blev det minsann en runda i gymmet oxå. 
Dagens planka inte att förglömma (30 sek)...
Tog i så att jag spräckte tightsen, är himla glad att jag körde spin och gym och inte nån aktivitet där man ligger och sprattlar med benen i luften... Puh!!

Gäller att ladda för beach 2014 redan nu... Ja jag är ju på stranden i vilket fall, men det kunde ju vara skönt om man fick ligga där i lugn och ro och inte riskera att Greenpeace kommer och puttar ut en i vattnet för dom tror man är en strandad val... :)


4 kommentarer:

Tinne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Tinne sa...

Va du är duktig! Hur många upprepningar gör du när du kör plankan? När jag var "duktig" gjorde jag 8x20sek
Love ya/ Tinne

Karolinssida sa...

Upprepningar? Har jag missat nått? Jag kör bara en gång sen blir det längre och längre för varje dag...
Skit oxå, får nog läsa igenom reglerna en gång till...
Love Ya... too!!!❤️

Anonym sa...

Hahaha! Greenpeace... skrattar fortfarande. Var tvungen att läsa högt för Anders.

BTW: Du är långt ifrån en strandad val.

//Jessica