lördag 21 december 2013

Julmys (stress...)

Går inte att komma ifrån hur mycket man än försöker förbereda och vara ute i god tid...
Som tur är ska vi inte vara hemma i jul, för det är många traditionella tillbehör som gått förlorade i år...

De flesta julklapparna är införskaffade och jag är för en gångs skull nöjd med mina inköp...
Idag fixade vi en "grön grann grangren"... Blev en liten gran i kruka dom man kan ha som grön växt sen... Bättre för miljön och mycket coolare tycker jag...
Litet hus, kräver liten gran...

Imorgon ska jag och mannen ut på Väla (halleluja), utan barn och fixa det sista... Sen är det jobb igen måndag för oss båda och sedan hela julen för min del =(

Ska försöka natta en överspeedad julknasig BellaBus... så en annan kan göra gubben sällskap i drömmarnas land...

Peace Out!!!

Inga kommentarer: