måndag 7 oktober 2013

1/7 och 17/50

Idag stod jag lite i valet och kvalet om jag skulle springa hemma eller på gymmet, om jag ens skulle till gymmet... Men efter att ha kommit hem från jobb och genast gått igång på chips... så tänkte jag för min egen skull är det bättre att jag kör iväg...
Då blev det gymmet och en runda CxWorks och en runda IndoorWalking "tabata style".
Skickade ett sms till gubben att han skulle byta om ifall han vill springa med mig... Det ville han... På med långärmad löptröja och reflexväst och iväg... Var underbart väder och helt perfekt temperatur...

Kvällens löprunda i sällskap av gubben...
Jag hade såklart önskat att springa lite mer och lite fortare, men det är trevligt  med sällskap så det är ok... Huvudsaken att man rör på sig iallafall....
Kvällens middag Kycklingfilé i bacon och dragon sås med smörfräst blomkål.
Kvällens middag är ett recept jag hittat i bloggen 56kilo, där är massa smarriga recept med bra och nyttig mat...

Imorgon är en ledig dag... Vet att den börjar med frukostdejt hos en god vän och avslutas med PT möte... där emellan är bara ett stort oskrivet blad... men några idéer har jag allt.... Springa måste jag ju oxå göra.... 

Godnatt!!!

Inga kommentarer: