torsdag 10 oktober 2013

4/7 & 20/50

Idag var det en seg runda... Blåst och småregn gjorde inte saken bättre. Tror jag ska ragga upp en mössa att värma öronen i till framtida löprundor...
Men huvudsaken är ändå att jag tog mig ut och tog tag i utmaningen...

Dagen i övrigt har varit möte på Bexans skola i Lund... Bilkörning i Lundensisk morgonrusning... Cyklisterna i den stan är livsfarliga... trafikreglerna verkar inte gälla cyklister... Efter mötet hann vi med en liten frukost på Barista... Gott och mysigt ställe.

Sen körde jag till Vallåkra och hämtade upp kollegan och lånade chefens bil och drog till Malmö... och Menigos höst och julmässa. Det hela tilldrog sig på Slagthuset. Massa smakprover... En blandning av julskinka, lax, kakor, kaffe, glass, kycklinglever parfait (urk), köttbullar , prinskorvar, juice mm. mm... Resulterade i att jag inte orkar äta middag- familjen åt pizza...

Nu är det ryggläge i soffan och kvällens tv tablå. Idag lockar Halv åtta hos mig och Vikings...

Blir nog tidig sänggång ikväll... 
Får klura på hur jag ska få till morgondagens löpning... Alla utom Bella och jag är på galej, gymmet har ingen barnvakt på fredagar och jag är inte riktigt glad att lämna henne själv, inte ens en halvtimme... 


Inga kommentarer: