torsdag 8 augusti 2013

Under belägring...

Idag anföll både latmasken och sockerråttan samtidigt...
Blev vilodag från träningen idag och det är nog ett klokt beslut, har träningsvärken "from hell" idag... Synden straffar dig själv, eller hur är det man säger...
Sockerråttan fintade jag undan med hembakade lchf-muffins pimpade med mörk choklad med hallon, en kula sockerfri glass och några bär... Hahaha!!! Lurad!!! Inget socker där men, ändå en smarrig dessert som jag avnjöt tillsammans med "Ernst"...
Ang. sockerfri glass... Helt ok men, en fis i rymden jämfört med "riktig" glass... Jag lär nog få ha den ifred... Men helt ärligt är jag glad att det finns och att det till och med finns i vår lilla affär...

Imorgon är jag ledig... Har bjudit Päronen på grillmiddag på kvällen... annars en helt oplanerad dag...