fredag 9 augusti 2013

En ledig dag...

Vissa dagar är inspirationen till bra mat lika med noll... Idag är en sådan dag... Tänkte först nöja mig med kaffe till frukost... Men jag måste och handla och att handla på tom mage är livsfarligt... Så det fick bli lite keso, persika och nötter...
"Gamla Karolin" hade lätt smällt i sig en eller kanske till och med två av muffinsen från igår... Eller nån gammal godisbit... Men det måste jag ifrån... Sluta göra allting så enkelt för mig...
Dagens frukost och Bellas fina chokladblomma, doftar ljuvligt....
Har ett par punkter på "att göra" listan:

*städa (fick aldrig nån städlust igår)
*handla (har ju middagsgäster ikväll, och jag planerar en trerätters)
*springa (fortfarande träningsvärk, men ont ska med ont förgås, eller?)
*fixa all mat
*renbädda 

Ja här kan jag inte sitta och slöa... bäst att ta tag i dagen...

2 kommentarer:

sanna sa...

Jag tycker att du är kanonduktig som kämpar på. Det sporrar iallafall mej till att kämpa med min jogging :)
Keep up the good work <3
kram

Storstadslivet efter 40 sa...

En annan börjar på allvar på måndag...
O Karro....bra kämpat