söndag 25 augusti 2013

Skärpning & Nytändning... Tack!!!

För att vara ärlig och uppriktig så ska jag erkänna att jag valde att "ta ett återfall" i onsdags... Tiden var knapp och planering och fantasi inget jag hade just då... Familjepizza till middag...!!! Följt av popcorn och bilar på cirkusen... sen var jag igång... och har varit sedan dess....
Imorgon är det jag som börjar om, för det vore väl själva fasiken om jag ska fördärva allt med en gång igen...
Och i ärlighetens namn... jag mår tusen gånger bättre och har mer energi med "rätt" mat...
Dagens middag ...
Efter jobb idag åkte jag och mannen till skogs... Hoppades såklart på att hitta lite av skogens guld... men det var alldeles för torrt i skogen...
Så skönt att gå i lugn och ro, utan nån som protesterar vilt och bara vill hem...
Naturen är vacker....

Söt bild på 2 kusiner som myser tillsammans och kollar Bolibompa...
Imorgon ska vi till Lund på ett möte...ska bli spännande och se vad det ger... Lika spännande att köra bil i Lund och hitta rätt adress... tur det finns GPS...  På eftermiddagen blir det jobb, dags att gå av jobbehelgen...

Kram & Godnatt!!!

Inga kommentarer: