fredag 23 augusti 2013

Födelsedag nr 38.

Igår var det den dagen på året som man längtade mest efter förutom julafton när man var liten... Numera är det mest en dag som vilken som helst...
Såklart är det supermysigt med uppvaktning på morgonen med skönsång och presenter, inloggningsdatorn på gymmet sjöng "Happy Birthday", närmsta familjen kom på lite mat... och över 60 personer gratulerade mig på Facebook... Fantastiskt....
Men ändå... den där spänningen man kände som liten, när man längtade och suktade... den kan jag sakna lite... I veckor innan räknade man ner, önskade sig presenter och planerade kalas...
Nu är jag själv mamma och då blir ju barnens födelsedagar och kalas så mycket viktigare, dom uppskattar ju det på ett helt annat vis...
Mina presenter: orkidée, parfym från Burberry, stavmixer, presentkort, grapefruktträd,
garn och virknål, presentkort och vinflaska.
Kvällens meny bestod av "pulled beef" i hamburgarbröd med coleslaw, bbq-sås, grönsaker och kålrotspommes. Till efterrätt blev det tryffelkaka alá LCHF med vispad grädde....
Maten!!!
I allt var det en bra födelsedag, det behöver inte vara så märkvärdigt... Huvudsaken att man får vara med dom man gillar allra mest... Det är en bra dag för mig....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då gillar du inte oss bäst för vi var inte med :(

Kramisar Ina

Karolinssida sa...

Jag gillar er mer... men hade varken tid eller lust med nått stort kalas aktigt...
Kram på er!!!!