onsdag 10 juli 2013

Hemma träning...

... Nja ska nog erkänna att det ofta sitter långt inne... 
Men idag kände jag inte för att dissa mina sommarlediga kids och dra till gymmet... (Dom ska ju redan passa lillasyrran ikväll när vi ska på Gyllene tider)

Så det blev en löptur här ute på vischan, tungt i benen idag... Kan vara att jag dragit ner på kolhydrater de senaste dagarna, men vet i ärlighetens namn inte om man kan känna nått så fort... Även om det är drastiska förändringar från hur jag normalt glufsar i mig...
Väl hemma igen tänkte jag att jag kan ju göra en del av övningarna från mitt styrketräningsprogram här hemma, så det blev lite sånt med... 
Känns fantastiskt bra nu... Lite lunch, lite dusch, lite piff sen är jag redo för grabbarna i Gyllene tider och gärna lite sol till det...

Ha en strålande dag!!

Inga kommentarer: