fredag 5 juli 2013

Fredag...

Idag har det varit en hemma dag... Eller jag och Bella har ju farit rundor och handlat lite...
Stefan bygger på nya uteplatsen... Kommer att bli så bra när det är klart, men ligger mycket jobb bakom...

Själv har jag knåpat ihop en 3 rätters...
Blev Cesarsallad till förrätt, grillad ryggbiff till huvudrätt, skulle varit rostad sötpotatis till men det blev helt bränt, som tur var hade jag grillade potatishalvor kvar sen dagen innan... Till det hemgjord aioli...
Efterrätten var min debut i Rawfood land. Gjorde en tårta av nötter, agavesirap, kokosolja och bär... God! Blev några nyttiga Rawfood chokladbollar oxå...

Kul att greja i köket och testa nya recept, alla dagens recept kom från Elle Mat & vin...

Imorgon ska jag ut och svira... Tjejkväll med Carina och Tesse... Bord är bokat på Pitchers, ska bli spännande att testa, jag har aldrig ätit där..,


Inga kommentarer: