måndag 29 juli 2013

3/50 ✔

Blev en runda på 5,10 km ikväll och endast 1 stopp... Det går framåt här... Snart är jag redo att ta mig an milen...

Dagen började med en tur till Helsingør med Bella och Mormor... Lunch på Café Olai... Unnade mig favvorätten "Inbagte rejer" med bakad potatis och en stoooor cola zero (75cl)...
Glass i glassgatan... Ser det som en del i utmaningen  att lära mig  att njuta vid speciella tillfällen av "fel" mat och sedan gå tillbaka till "bra" mat...
Shoppade en ny klänning och lite fina blommor...

Väl hemma igen så fick jag en liten depression, kände mig lite övergiven av familjen som alla var på sitt håll... Bara jag och Bella Bus kvar...

Bestämde en snabbdejt med en kollega i Norra Hamnen... Jag och Bella drog iväg igen... Kaffe latte och liten kaka... Gott men himmel vad mäktigt... (...och ganska onödigt)
Efter det en promenix längs strandpromenaden, lite lek på piratlekplatsen, Bella gymmade lite på gröningens utegym, hittade en polare, kände på vattnet och var väldigt sugen att hoppa i med kläderna på...

Lite röjning här hemma och en springrunda och livets känns rätt ok igen...

Badsugen BellaBus...

Inga kommentarer: