fredag 31 maj 2013

Underbara förmiddag...

Solen lyser och värmer så gott... Känns lite trist att det är dags att svida om till kommunens uniform och gå och jobba... Men å andra sidan ska man vara tacksam och glad att man har ett jobb att gå till, dessutom ett jobb som man trivs förträffligt bra på!!

Förmiddagen har bjudit på shopping, Bella bus behövde sandaler, sen blev det lite shorts, tights, klänning och t-shirt oxå.

Träning har jag ännu inte hunnit med så det får bli en löparrunda ikväll efter jobb, har jag tur får jag sällskap av gubben min...

Fortsatt underbar fredag... 

Imorgon har jag semester och drar till Bakken med tjejligan i Fam. Fredriksson.

Tjingeling!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Jag det kommer bli jätteroligt imorgon. Jag vet inte vem som längtar mest, jag eller Patsy :)
Ses imorgon!!!