torsdag 30 maj 2013

Sol ute...

...sol inne, sol i hjärta, sol i sinne.

Idag har jag och BellaBus varit lediga... Då slår det aldrig fel att dagen är fullbokad, idag var inget undantag...

Imorse lämnade jag Bella hos mormor och morfar och körde och tärnade.., först nya "Bodypump" realeasen och sedan en timme med en av instruktörerna för att få ett nytt styrketräningsprogram...
Har jag inte träningsvärk imorgon blir jag jäkligt besviken...

Efter träningen köpte jag lunch på Grafitti, som avnjöts hos Päronen...
Tandborstning och sen iväg till tandläkaren... Årliga undersökningen plus  lagning av en sönderbiten tand...
Bedövad i halva huvudet och 2500 kr fattigare kom jag därifrån...

Ikväll har vi grillat och premiär-ätit svensk färskpotatis... Mmmmm så gott det är...

Lite trädgårdsfix på det så är denna dagen gjord...

Dagens mat:
Lättfil med müsli, banan, bakad potatis med kyckling, sallad, currydressing, banan, ryggbiff, grillad tomat, vitlöksbröd, nypotatis och gräddfil.
Vatten, Ramlösa och Kaffe

Dagens motion:
Bodypump 60 min
Styrketräningsprogram 60 min (har inte tränat effektivt i 60 min, men provat på alla mina övningar)


Inga kommentarer: