söndag 26 maj 2013

Mors Dag!!

Idag har det varit Mors Dag, inget som uppmärksammades här hemma mer än att vi bjöd mina föräldrar och syrran med familj på middag...
Mamma hade med Schwarzwaldtårta till kaffet...
Men som sagt inga förbud, bara insikt om vad jag äter och medvetenhet om dess konsekvenser...

Nästa vecka är det nya realeaser  på gymmets LesMills klasser... Jag har bokat CxWorks och står som reserv på IndoorWalking... Annars får det bli spinning efteråt, men det vet jag inte om min rumpa pallar...

Dagens mat:
Grova frallor med skinka och gurka, persika, stek, potatisgratäng, sås, haricots verts, Schwarzwaldtårta, 1 cider, 1 baileys, kaffe, Ramlösa och vatten.

Dagens motion:
Week 3 Day 3 i C25K- appen= Löpning/ Powerwalk 30 min.

Imorgon är en ny vecka, dags för vägning/ mätning... Och tillskärpning av maten... Annars är jag snart tillbaka på ruta ett igen och det är fel håll... Jag vill och ska framåt...

Trevlig vecka på er alla och låt solen lysa på oss alla.. 

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

En bit är ingenting men två bitar är en för mycket