tisdag 21 maj 2013

Andra dagen...

... i resten av mitt liv...
har varit en ledig dag. 
Varit på besök i Klippan och hämtat mitt förkläde och bordstabletter... Hjälpt Päronen att betala sina räkningar och lite annat smått och gott...

Började på mina pallkrage-land... men hade alldeles missbedömt mängden jord och insåg ganska snart att jag behöver minst 8 säckar till innan det går att så några frön :-(

Dagens mat:
Lättfil & müsli, lättkeso m. päron, grov smörgås med resterna från gårdagens räksallad, Chicken Tikka Masala m. ris och grönsallad, keso med mango och nötter.
Massa vatten & 2 koppar kaffe.

Dagens träning:
45 min Kettlebells  (tuffare än man tror)

Imorgon är det äntligen dags för "Kalvinknatet-knatet", gäller att förbereda och fixa allt ikväll för imorgon blir det en fullspäckad dag...

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Storstadslivet efter 40 sa...

Bra jobbat idag. KBn var tuff idag men vi överlevde...styrkekram