tisdag 16 april 2013

Träningsdag...

Efter 2 veckors kamp mot latmasken bokade jag in mig på ett Combatpass med bästa Maria... Hade ju lovat 2 träningskompisar att jag skulle dyka upp så det gick inte att snirkla sig ur (inte för att jag ville, men ändå).

Innan jag styrde kosan mot TA sa jag till gubben att han kunde vara ombytt när jag kom hem, så kunde vi springa...
Och där satt ha ombytt i löparoutfit och väntade...
Så dag 1 i löparappen C25K är gjord... Nu är målet att springa "minst" 3 ggr i veckan några veckor framöver...

Känns härligt att motionera tillsammans, vi behöver en gemensam aktivitet som inte kostar massor och tar massor med tid...
Jag är mer än nöjd med min dag och längtar till imorgon...
För såklart passade vi på att boka in oss på IndoorWalking och CxWorks imorgon innan vi lämnade TA...

Godnatt alla.... Sov gott, dröm sött...

1 kommentar:

sanna sa...

Gott jobbat.
Själv kämpar jag fortfarande mot latmasken....