torsdag 18 april 2013

Kalvinknatet & Vårruset!!

Tycker det är dags för BellaBus att börja springa lite lopp oxå... Nä skämt å sidor... men ett liete Kalvinknat kan man ju alltid springa. För Bellas åldersgrupp som är "yngre" är loppet 800m. Alla barn får tröja och medalj... bara det...
Även kusinen ska vara med så det blir ett spännnande event...

 
 
Snart dags för mig oxå att springa årets första lopp(bara 13 dagar kvar)... jag skriver första för jag hoppas att jag ska kunna klämma in nått till...
Har sprungit 2 dagar i rad nu tillsammans med gubben... Kände oss lite kaxiga igår och hoppade över till vecka 2 i programmet. Fortfarande väldigt lätt men min älskade gubbe som inte rört sig för mycket de senaste 19 åren (som jag har kännt honom), kanske inte ska överdriva det hela. Men han hänger med riktigt bra... Jag flåsar som om jag skulle falla död ner, men det känns helt ok... Har nog lite fel teknik bara...


 
 


4 kommentarer:

Jessica sa...

Snyggt jobbat! Önskar vi kunde vara lika duktiga som ni. Kanske en vacker dag... :)

Tinne sa...

Duktiga ni är :)
Ja det ska bli spännande med Kalvinknattet. Patrice frågar varje dag om det är idag som hon ska springa i ko spelet. Jag förstår inte riktigt det där....
Love ya !

Storstadslivet efter 40 sa...

vill du ha en extra tur så hör av dig. kram

Storstadslivet efter 40 sa...

vill du ha en extra tur så hör av dig. kram