måndag 22 april 2013

Sköna söndag!!

Dagen igår var en bra dag. Jag älskar dagar som innehåller nytta och nöje och lite umgänge med nära och kära som extra krydda. Att solen sken och fåglarna kvittrade gjorde inte ont heller...
Kära syster yster med familj tittade förbi på lite kaffe och gott snack...Sen städades uterummet och en hel bil full med sopor slängdes... Bellas rum fick sig en runda eftersom fällande hund har gjort om hennes vita matta till svart ryamatta... Även en springrunda hanns med på kvällskvisten...
Det ska alltså inte mycket till för att man ska må gott och trivas med livet... Jag vet att jag ibland gör tvära kast men sån är jag....


Idag blir det lite VAB, Becka är fortfarande sjuk och nu har hon lyckats smitta Bella med... även jag känner en liten elak förkylning som försöker smyga sig på....
Bara det inte bryter ut idag eller imorgon, för imorgon vill jag gärna åka med goa kollegor på tura över sundet och äta skaldjursbuffé...

En bra dag till er alla!!!

Inga kommentarer: